Alla inlägg under maj 2008

Av Linn - 8 maj 2008 06:34

Jag ville bara tala om att jag faktiskt har blivigt brun , man ser faktiskt skilnad så jag är glad =)


nu måste jag skynda för jag ska cykla till praktiken idag , JOBBIGT? AAA !!


hejs

Av Linn - 8 maj 2008 06:31

Jadu hur jag mår.


Jag vet faktiskt inte riktigt det är lixom inte toppen bra men det är heller inte dåligt. Jag skulle tro att det är något mitt i mellan.
Det är lixom inte jobbigt inom familjen längre eller inte på samma sätt iaf.

Klart att jag alltid kommer tycka att det är lite små jobbigt men inte på samma sätt som förut iaf, smärtan börjar lixom sakta släppa lite från mitt bröst.


Och jag går ju hos Kuratorn på skolan och pratar typ en gång i veckan och det går ju bra och sådär.

Av Linn - 4 maj 2008 22:21

jag och mamma hyrde oss filmen den man älskar och fy fan vad bra den var. den tycker jag att alla ska gå och hyra NU !!! kanon bra verkligen.

jag grät och jag var nervös och jag log och den var helt underbar.

se den jag lovar ni blir inte besvikna. =)

Av Linn - 4 maj 2008 11:19

Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att mamma ska komma och hämta mig , så vi kan åka hem till henne.


Hon ska nämnligen klippa mitt hår idag jag är ganska nervös om man säger så !! Men det går säkert jätte bra , hon ska bara toppa det och sådär , men grejen är den att jag behöver toppa JÄVLIGT mkt , så halva mitt hår kommer nog jag få säga hej då till idag. Men vi får se om jag överlever ändå lixom.


Hejs

Av Linn - 3 maj 2008 17:22

Jens: jag ringde dej men jag ville inte söttra mer men jag ringer dej sennare idag älskling

Jens: SAKNAR DEJ MED TYP MEGA HYPER MKT!!!!

Jens: linn jag är alltid dej trogen och du behöver aldrig vara orolig för något annat för nån annan finns inte för mej du är "the one and only" och det kmr aldrig att finnas nån annan, för du är den ända jag vill vara med... hur lätt som helst att säga men hur svårt som helst att mena men hur som helst så menar jag allt detta till hundra %, och känner att du är den jag vill stanna hoss/bo hoss/leva hos

Hur underbart söt får man vara?

detta skrev min Jens till mig inatt när han kom hem från grogen. Och när man vaknade och satte sig och läste detta så vart man ju inte lite glad. Vaddå ursött.


Jag älskar min Jens. <3

Av Linn - 3 maj 2008 17:19

Vart har Grynet tagit vägen?

ett tag var hon hur poppis som helst , sen bara poff så försvan hon. Förstår hon inte att hon är saknad  . hon är ju hur jävla skön som helst. Sitter och tittar på hennes film just nu. Helt underbart bra. Och nu har jag även gått in och beställt den från cdon.com asså va? :O 10 kr :O är det nått skämt????

Grynets film som är hur bra som helst kostar bara 10 kr är det inte lite kränkande eller :O


Jag tycker iaf att alla ska ta och titta på lite på grynet ett tag och tänka på hur sjukt bra hon är !! =)

Så kanske ni förstår att hennes film måste man bara ha !



Av Linn - 2 maj 2008 19:52

 vi satt och sökte lite på googel. så säger sofia i söker på snopp

sen efter ett tag börja hon söka på serier och grejer, och då fick jag nog

och sa kan vi inte söka på snopp iaf för det var ju iaf roliogt !!!!!



Av Linn - 2 maj 2008 00:41

Nu är det maj och det innebär att jag och jens har varit tillsammans i 5 månader <3


nu ska jag sova innan jag dör för det  vart inte så mkt sömn inatt :o

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards