Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Linn - 1 juli 2011 18:32

Igår var jag på Viberga med mamma och köpte hem boken "Varför gråter inte Emma, som är skriven av Magnus Wennerholm och Emma Jangestig"

Boken handlar om det hemska som händei Mars 2008 i Arboga.

Då två små barn blev mördade och mamman (Emma) till barnen blev utsatt för mordförsök.

Boken handlar om hur Emmas och hennes familjs liv blev när detta hände.

Om livet i isolering, medier, bearbetning, rättegångar och förmågan att gå vidare i livet.


Det måste vara den absolut bästa boken jag någonsin läst.

Jag hade gåshus och tårar som ran från början till slutet av boken.

Jag rekomenderar absolut att man ska läsa denna boken!

Super bra..


Nej nu ska jag gå och tvätta mig i ansiktet, ser hemsk ut efter att ha läst en timma. Sen ska jag göra mig iordning inför nattens arbete!

Skönt att jag inte börjar förens vid 22 ikväll. Får gå hem redan 06 också.

Vilket verkligen kan behövas eftersom Jens pappa och Ann-sofie kommer hit redan klockan halv 9.
I morgon blir det en hel dag på kolmården!
Kommer nog vara aningens trött när jag kommer hem från kolmården och vart vaken i över 24 timmar, hehe. Men det går säkert bra!


Ha, en bra dag! Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards