Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Linn - 14 juli 2011 08:45

Åh idag är det äntlige Torsdag, idag ska jag jobba mitt sista långa arbets pass.

För i morgon så går jag bara till 13 och det är ju inte så jobbigt.


Vet ni vad?

Det börjar verkligen dra ihop sig inför semester, 2 dagar kvar.

Fast vi åker ju på fredag natt så man kan nästan säga att det bara är en dag kvar!

Ja, vi börjar bli lite pirriga i magen både jag och Jens av längtan för att komma iväg.

Det ska bli oerhört skönt att åka iväg ett tag. Och roligt ska det också bli!

Fast jag tror att jag kommer längta hem i mellan åt.,

efter Sofia.

Men jag överlever kanske.


Sen när jag kommer hem från min semester så börjar allvaret igen. Då ska jag jobba hela den veckan plus lite därtill och sen efter det ska jag börja plugga OCH simma igen! Hallelulja vad skönt det ska bli! 

Inte att jobba, men att komma igång med simmningen och att börja plugga ska också bli skönt. Skönt på det sättet att man någon gång i sitt liv kommer att ha den utbildningen man vill ha.


Ajja, nu ska jag sätta lite fart. Måste duscha och greja.

Ska jobba mellan 13-21,15 idag. Ett långt pass. Men det står jag nog ut med!

Jag vet ju att jag snart får gå på semester och då går alla pass bra!

Så länge jag har ett kort i morgon vilket jag har så! =D


Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards