Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linn - 4 juli 2011 13:11

Här hemma är det full fart må jag säga. Idag har jag städat! Damsugit och torkat alla golven. Ja nu ser det faktiskt riktigt trevligt ut! :) Snart ska jag iväg med pappa och vaccinera min lilla molle. Hoppas att det går bra. Vvill inte att han ska skrika och få ont bara. Sen ska jag till affären och handla något att äta. Får vara lite slö och köpa färdig mat idag eftersom jag ska iväg och jobba sen mellan 16-22 så finns det ingen tid till att laga mat! På tal om något annat så var jag och Sofia på bio igår, filmen var helt okej. Men jag trodde att den Skulle vara bättre, så blev lite besviken. Vi såg kronjuvellerna föresten! I morgon ska vi till smultronstället och äta glass, ska bli riktigt mysigt eftersom jag aldrig har varit där ens. :) Jaha om man skulle ta och göra sig ordning kanske, pappa kommer och hämtar mig när som helst så bäst man är klar då! Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards