Alla inlägg den 12 december 2012

Av Linn - 12 december 2012 05:52

Jaha äntligen onsdag, jag vill bara att denna veckan ska flyga förbi! Det här är bara en lång och jobbig vecka..
Har ont i halsen och kroppen och fryser mest hela tiden..
Kan inte direkt bli sjuk nu. Det har jag varken tid eller lust till!
Men vaddå det är ju tur att det finns verktabletter då orkar man ett tag längre än vanligt!

Så nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet och göra lite nytta! Jobbar precis varje dag denna veckan! Inte så härligt men jag överlever nog!

Vill bara att allt som har med julen ska vara över., det är nig så man känner när man ska jobba precis hela jul! Inklusive nästan hela julafton. Blir inte mycket till mysstund då inte!
Måste nog ringa min pappa idag och prata med honom om hur vi ska göra på julafton. Vill ju hinna vara där lite i varje fall! :)

Puss och kram

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards