Alla inlägg den 18 december 2012

Av Linn - 18 december 2012 22:02

Måste börja med att säga att mitt förra inlägg inte var direkt moget!

Men denna dagen börja med att jag försov mig och vaknade 06,55 ( börjar jobba 07,00) men efter stress så var jag på jobbet 07:10 inte illa om jag får säga det själv!

Ni vet hur hela dagen blir fuckt up när man fördriver sig. Man känner sig halv sovande och stressad hela dagen!
Ja så var det för mig dock mestadels stressad!

Hände en massa skit på jobbet O h åkte raka vägen hem och la mig och sov en timma för att förhoppningsvis få en bättre dag,
Men nej då.. Denna dag har fortsatt i precis samma spår hela dagen!

Men nu ska jag se ett sista avsnitt av Greys anatomy innan jag ska sova.
Förhoppningsvis blir morgondagen bättre. :)

Av Linn - 18 december 2012 20:39

Jag vet inte om det är  någon som läser min blogg längre.

Och om det nu är så så får jag be om ursäkt för all den negativa energin som jag sprider här på min blogg varje gång jag skriver något.

Men som vanligt ska jag fortsätta gnälla. Det är min blogg, och det är här jag avreagerar mig nästan helt till fullo.


JÄVLA PISS SKIT DAG, GÅ OCH DÖ!!!

HATAR DENNA JÄVLA PISSDAGEN....

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards