Alla inlägg den 19 december 2012

Av Linn - 19 december 2012 10:04

Åh jag har sån extrem julklappsångest!
Jag har inte köpt till alla ännu och det är inte många dagar kvar. Vi ska fira lilljul på lördag med Jens mamma och hennes familj och där fattas det en julklapp sen ska vi fira jul med pappa och Max på många innan jag ska till jobbet och där felas det julklapp!

Ja det felas både här och där detta år!
Typiskt!!
Men ska ner till centrum och köpa några klappar om en stund eftersom vi vet vad vi ska ha till två personer av 4! Då kanske det känns lite bättre sen!

Och Jens ska hämta ut min julklapp! Jag är så spänd.. Undra vad det kan vara! Spännande.

Ja sen får vi väl se hur den här dagen blir. Men förhoppningsvis kan den fortsätta i samma "glada" stil hela dagen! Det tar på krafterna att vara arg, rädd och ledsen hela tiden!

Tänkte att jag bjuder på lite juliga bilder också!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards