Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Linn - 3 maj 2013 16:46

Nej, nu vill jag inte vara sjuk mera. 

Det är ju jätte fint väder ute, och alla är ute och har roligt och grillar. 

Och här ligger jag i en säng helt ensam och mår dåligt. 

Hur kul låter det på en skala 1-10? 




En rolig sak har dock hänt idag, så nu hoppas jag att jag slipper höra några fler jävla anklagelser från din sida. 

För så jävla ägd som du blev idag, har du nog aldrig blivigt av mig tidigare iaf. 



Sofia var på en biltur genom finspång förut och då ringde hon mig och berättade om allting hon såg.  Det var trevligt. 
Då kändes det som jag inte var hemma riktigt lika mycket. xD hahah. 


Nej, nu ska jag lägga mig igen.. Ska se på wallander vittnet och sen ska jag sova ännu en gång. 

Det är typ det jag roar mig med.

Men jag är glad att jag sjukamälde mig, hade inte klarat av att göra mycket nytta på jobbet. 

Klarar ju knappt av att vara vaken. xD 


På Söndag måste jag i varje fall vara frisk. 

För då ska jag jobba, sen ska jag hem till min pingla och mysa, och prata och sova. 

Kommer bli för himla tråkigt när hon åker iväg i 10 dagar. 
Fast hon kommer ha det för himla bra och roligt och må bättre när hon kommer hem. 
Så jag är glad för hennes skull, även fast jag är super duper avundssjuk. 


btw, jag tycker vi kan spola fram tiden till den 24 agusti då vi är på väg!! 

Fan vad skönt och kuligt det ska bli. 

Det ser jag fram emot..

Av Linn - 3 maj 2013 11:07

Jag som absolut inte skulle sjukanmäla mig, utan skulle härda ut.. 

Så bra gick det med den saken. 

Somnade om ett par timmar efter förra inlägget och vaknar upp och tror jag typ ska dö.. 

Halsen är helt igentäppt. 

Som tur var lyckades jag hosta upp en hel del slem, så nu kan jag andas i varje fall. 

Men, det sluta med att jag fick sjukanmäla mig både idag och i morgon så jag har två dagar på mig att bli frisk. 

Sen hoppas jag att jag ska kunna jobba på söndag iaf. 



Ja, nu ligger jag här i sängen och känner mig mer död än levande och gör ett tappert försök att få i mig lite yoghurt! 


Ska snart vara pigg när Sofia hör av sig för hon har äntligen fått tillbaka sin telefon. Så nu ska vi se hur mycket jag kan hjälpa henne via datorn att säkerhetskopiera tillbaka allting i telefon igen. 

Men hur svårt kan det vara, eller? 


Sen ska jag glo på lite serier och sova bort denna dagen också. 

Känns som att det är lika bra, då kanske jag är frisk tills på Söndag. 

Av Linn - 3 maj 2013 06:36

Ja, igår så sov jag dygnets alla timmar. Eller nej, jag var faktiskt vaken ca 4 timmar.
Men annars sov jag hela tiden!
Jävla förkyldning!!

Och så vaknar jag redan klockan 6 idag, bra onödigt om jag får säga det själv.


Idag är det fredag och idag går jag på helgarbetet som jag ska försöka orka mig igenom.
Det kommer nog inte bli det lättaste, men vad ska jag göra?
Har verkligen inte råd att vara hemma och vara sjuk!

Jag är ju iaf feberfri... Alltid något!
Dock kan jag knappt äta eller dricka och vill bara sova hela tiden!
Men det kommer väl gå bra ändå va?

Nej nu ska jag nog ta och sova några timmar till. När jag ändå har chansen!

God natt igen!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards