Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Linn - 5 maj 2013 06:04

Ja söndag, känns bra att jag ska till jobbet idag och göra lite nytta idag trotts allt!

Sen är jag ledig i två dagar! Eller ja ledig och ledig, ska på utbildning på måndag. Men det blir nog bra, är bara 3 timmar.)

Ikväll efter jobbet ska jag hem till min blivande sambo och diskutera livets stora frågor!
Ja, hur vi ska få ihop 8000kr var jävligt snabbt!!
Sen ska vi mysa, och prata om annat med och sova!! :-)

Ja snart är som här veckorna också slut!! Vill bara få tiden att gå liteee snabbare och så att sommaren är förbi och vi har landat från den hemska flygturen!
Då kommer jag vara nöjd det är en sak som är säker!!

Ja nej nu ska jag packa ihop mina saker och snart knallande till den kalla bilen och ta och fara iväg till jobbet och vara glad och positiv till alla och allt som väntar mig där! ^^


Hej då!!

Snälla svara på ett jävla sms, hur svårt kan de va?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards