Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Linn - 12 maj 2013 19:34

Hemma efter en underbar helg i Småland hos mamma.

Tycker inte om mitt hem.. Det är för stort och jag känner mig fruktansvärt ensam här!
Menmen, vad ska man göra?


Igår varvi i Vetlanda och gick omkring. Vi träffade Linus favoriter Lollo och Berni där. Jätte skoj..
Eftermiddagen spenderades i mammas stora trädgård. Kratta, kratta och kratta lite till, och plantera blommor.
Ja så fint så!!

Nästan varje kväll har avslutats med grillning av god mat och en himla massa mys..

Idag åkte vi hem tidigt. Stannade till hemma hos Göran och Astrid och åt mat och busade ännu lite mer.

Sen åkte jag och hämta Sofia, och handla och sådär. Blev sedan en lite film mys.,
Och nu sitter jag här själv hemma och tittar på wallander.
Ska nog snart hoppa in och ta mig en dusch.

Jag hoppas på att få besök ikväll, men det tror jag inte att jag får.
Annars blir det att sova tidigt så man orkar upp till jobbet i morgon bitti! :-)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards