Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Linn - 15 oktober 2009 16:38

Idag har det gått bättre än igår. Igår kväll var jag så himla hungrig och sådär, men idag har jag faktiskt inte varit hungrig alls typ. så jag är riktigt nöjd.


Lena!

Jag vet inte riktigt hur jag menade där när jag pratade om vädret.

Jag gillar hösten och våren. Men detta kallar jag inte höst utan detta kalar jag mer vinter. När det till och med är risk för snö lixom. hehe.


Idag i skogen trodde jag att jag skulle dö. Ville bara låta alla veta det.


Ikväll är det väl inget bra på tv antar jag. Så det ska bli en riktigt tidig kväll. skönt faktiskt.


och sen sitter jag och väntar på sofia ska komma hem från sitt nördande i böckerna och ringa mig. För jag har nämnligen planer för i morgon.

Av Linn - 15 oktober 2009 08:10

Ursch, om bara 20 minuter ska mamma köra ut mig till skogen där jag ska vara hela förmiddagen med skolan.

Inte alls roligt om jag får säga min åsikt i det hela.
Vi ska titta på träd och sånna saker. Låter det inte väldigt roligt?

Nej det kan jag verkligen inte hålla med dom som tycker..



I dag i tidningen så står det att vi i östergötland har risk att få snö hit i morgon. Va, redan?

Jaja, det är väl bara att titta på och se glad ut när snön kanske kommer i morgon.

Det är ju lite mysigt med snö så länge man är innomhus, så man slipper höra knastret under fötterna. När snön gör så att det knastrar under fötterna det är nog det värsta av allt. För jag får gåshud på precis hela kroppen. Ursch...


Det värsta är att om det kommer snö i morgon, vad ska jag ha för skor på mig då? Jag har ju bara sommarskor.

Inte så bra kanske.

Men men jag överlever nog, det lär ju inte komma så mycket snö i morgon. Eller vi får hoppas på det iaf.


Nu kommer mamma hem.

Dags att kila, hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards