Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Linn - 16 oktober 2009 13:34

Jag sitter just nu i skolan och har mindre roligt.

Klockan två har vi psykologi och sen får jag äntligen gå hem. Det behöver faktiskt jag.

Då blir det inte att sitta stilla och ta det lungt inte, utan då kommer snart våran nya soffa och då blire att möblera.

Sen ska jag hem till Sofia ikväll med. MYS.

Av Linn - 16 oktober 2009 09:17

Det går fortfarande kanon bra med mina soppor. Och nu när man ser hur mycket man går ner i vikt så får man verkligen lusten att inte ge upp. Jag kommer inte vilja sluta med dom förens jag har gått ner allt som jag vill gå ner. Och nu är det inte riktigt lika mycket kvar heller.


Idag stallde jag på vågen och gissa vad. Minus 6kg, jag tänker inte skriva här hur mycket jag har kvar, men det är en bit kvar, men jag räknar med att vara klar vid jul, och med en veckas uppehåll då jag får äta vanlig mat.

Jag tror att jag kommer att lyckas att gå ner nästan allt iaf. Det lär ju inte gå såhär lätt varje vecka. Jag har iaf haft en riktigt riktigt bra start. Mer ska det bli.



Lena.

Ja jo jag vet. Men jag har ångrat mig lite. Gillar inte vintern! hehe.

Men det kom iaf ingen snö, eller iaf inte än så länge. =)



Sofia.

Hahha, centrum brud, kan man vara det när man bor i Finspång där man är helt omringad av snö? haha.

Men Jag höll på att frysa ihäl det var därför jag skrev att jag höll på att dö!


Nu väntar min soppa. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards