Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linn - 28 oktober 2009 09:59

Igår var jag och Jens pappa Micke på stadium aoutlett (eller hur det stavas) och tittade runt efter billiga kläder.

Jens pappa hittade en tröja och strumpor. Själv köpte jag bara strumpor och ett par vantar till min lillebror.

Mycket va? höhö^^


Annars gjorde jag inte mycket igår, jag låg och tittade på filmen dreamgirles, ganska bra iaf. Den dög.

Sen kom Jens hem och då följde vi med Ansofie och handlade. Jens köpte spelet crash till sitt xbox, det var snällt för då har jag någonting att roa mig med. Sen köpte vi ost chips och beanes chips, väldigt mumsigt.



Idag ska jag försöka komma längre på crash spelet och sen ska jag väl titta på riverside en stund. Det är vad jag vet att jag ska göra än så länge. Hoppas att dagen går snabbt med.

I morgon är det TOrsdag och då kommer lilla Sofia hit. SKoj..


Nej nu ska jag sluta skriva. Hejs..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards