Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Linn - 8 januari 2013 21:37

Ja, idag är jag för himla lycklig. 



När jag och Jens stod inne i tvätthallen och tvättade bilen så ringer min telefon, med massa bra besked. 

Först och främst fick jag förlängt det vikariatet som jag går på som ska sluta nu den 15/1, tills den 30/1. 

Och sen fick jag det andra vikariatet som är i samma hus fast en annan våning från och med den 1/2 till och med den 1/9 

Det kan ju fan inte bli så mycket bättre än så!! 


Är så fruktansvärt glad, och svävar nästan på små rosa moln av lycka! 


Idag tog vi med oss min lilla bebis Molle hem, vet inte hur länge han ska få stanna här, men ett tag ska han få bo här. Så pappa och max får sig en paus från den lilla skrutten. Och så vi får mysa med honom.. 

Så nu ikväll ska han och jag ligga och kolla på greys anatomy och mysa. Honom kan jag iaf troget få vid min sida i soffan och titta på det utan att behöva tjata! ^^ 


Hoppas alla andra också har en bra dag. 

Nu så ska jag mysa. 


Måste även passa på att gratta min älskade lillebror som idag blir 15 år. 
Fasen vad stor han börjar bli.. Tycker inte det känns som att det var så länge sen han gick på dagis.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards