Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Linn - 19 januari 2013 11:15

Ja då var det helg igen.. Vad gör alla denna helgen tro?
Jens är i Örebro även denna helgen och jag har en jobbhelg framför mig.
Börjar idag klockan ett. Och i morgon jobbar jag delat och det är väl typ allt jag ska roa mig med!

Fick ett samtal i morse av Jens och han har stukat foten ganska mycket.
Stackarn!

Igår fick jag ett ryck och ville läsa boken "femtio nyanser av honom" och eftersom att affären var stängd fick jag ladda ner den som ljudbok!
Har nu börjat på cd 5, och den är faktiskt riktigt bra. Men funderar på att köpa boken ändå. Man blir generad av att höra allt det här, tror det skulle kännas lite bättre att läsa det istället för att höra.
Men det får jag vänta med till måndag när jag har mer tid.
Tills dess får jag stå ut med att lyssna istället!

Hopp, nästa vecka hade jag tänkt att jag och Jens skulle åka till stan och köpa lite pressenter, men det kanske jag får göra själv eftersom hans fot måste vilas.
Och på helgen ska vi till Stockholm och fira födelsedagsbarnen Mathias och Linus! :)
Det är väl typ det som jag har planerat in än så länge..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards