Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Linn - 12 januari 2013 23:10

Så jävla uttråkad. 


Sofia ringde 22.10 och var också uttråkad, vi bestämde att vi skulle ses och ta en cigg. Och på så sätt fick även Molle sin kvällspromenad. 

promenaden blev rolig. 

Vi dansade, sjöng och promenrade på en och samma gång. Sprang till och med lite för att vi var så rastlösa. ^^ Gick ett varv runt julgranen på centrum också. 
Så nu kan man nästan säga att jag har dansat runt grannen iår. Vi hade ju faktiskt musik på. 

En timma senare kom jag i varje fall hem. 

Skönt att gå en sväng, och det tror jag även Molle uppskatta som så vänligt traskade på glatt brevid oss.


men nu ska jag väl lägga mig framför tv:n ännu en gång och se klart på mina serier. Bara två timmar kvar tills alla avsnitt är slut av allting. 

Sen blir det sova. 

Av Linn - 12 januari 2013 21:15

Idag har jag varit sjukt lat! hmm.. jag vet inte riktigt vad jag har varit. 

Har känt mig allmänt slö, och inte gjort många knop idag inte. 

Vaknade av ett sms, typ 10,15 någon gång, men gick inte upp ur sängen för det. 

Men min stackars hund som jag har här hemma nu, ville ju såklart gå ut, så det fick bli en kort promenad och sen hem till soffan, där jag låg och slöade både länge och väl. 


Och ni människor som känner mig vet att när jag vaknar så vill jag sätta igång och göra mig iordning direkt. Det första jag gör är att ta en cigg och sen klär på mig och äter frukost. 

Men idag orkade jag ingenting. Blev frukost klockan 12, och duschen och kläderna var jag klar med typ 13,30.. 

Så idag har jag verkligen slöat! 


Det roligaste på hela dagen var när jag och Sofia åkte till viberga. Båda var super glada över att åka dit. Och det säger ganska mycket om hur tråkigt man har då, om man tycker viberga är roligt lixom. 


Annars har jag bara legat hemma på soffan och slöat, och gått på en till promenad med min vovve och gjort blodpudding till mat (för att det gick snabbt) 


Men snart är denna dagen slut, och då ska jag snart få gå och lägga mig och sova igen. Det ska faktiskt bli riktit skönt. 

Att bara få sova ändå mer än jag redan gjort idag. ^^ 


I morgon tänkte jag nog vara lite mer effektiv.. Men vi får se hur det blir med den saken. 

Men i morgon kommer Jens hem från örebro igen, så jag måste vara mer social då än jag vart med omvärlden idag. 

Det enda jag vet är att jag ska göra potatisgratäng och kött i morgon, (mumms) 

Och att jag ska spela bingolotto. 

Ja, det var väl det. 

Antar att jag kommer ligga här ganska död på soffan även i morgon. 

Illa va? 


Ha en bra kväll. 

Nu ska jag lägga mig och se lite till på serier. 

Snart har jag komigt ikapp alla mina serier igen. 
Var ju tvungen att ta ett upphåll från alla mina andra serier när jag började kolla på greys anatomy, men nu har jag sett alla dom avsnitten kommer inget nytt förens nästa vecka. 


Så nu blir det pretty litle liars 

Glee

the bitch in apartment 23 

hart of dixie istället. 

Har snart sett alla avsnitten av dom serierna också. Men nästa vecka kommer det nya av alla som tur är! 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards