Alla inlägg den 4 december 2008

Ps.

Av Linn - 4 december 2008 15:04

Bilder på Musse (katten) kommer någon gång under helgen. =D

Av Linn - 4 december 2008 14:52

Igår så hade jag nationella prov i matte första delen, och det gick väl sådär. Det gick inte helt åt helvete men det gick heller inte kanon bra.

Sen har jag även haft muntligt nationella i engelska och det vart jag iaf godkänd på, så det känndes iaf bra.


Inatt däremot så hade jag en midre trevlig natt, har suttit på toan i 2 och en halv timma, och mått illa hela natten, och även hela denna dagen, så jag har inte ätit nått idag har lixom inte vågat ifall att jag skulle vara tvungen att sitta på toan där lixom. inte det roligaste.

Men nu när jag väl har komigt hem så ska jag ta någonting och äta för jag är jätte hungrig och mår illa på samma gång, så vi får väl se om det får stanna kvar i min mage denna gång.


I morgon så ska jag och Ida i min klass ta hand om 9:orna som kommer dit och ska kolla på vårat program. Så vi ska stå i 45 minuter och prata om vad man gör om man går barn och fritidsprogramet och varför man just ska söka till Bergska. Det känns inte alls roligt, eftersom jag är lite mesig inför sånt där, jag har ju lixom skräck inför att prata inför männiksor men det kanske går bra.


Igår gjorde jag även min bästaste vän Sofia nöjd eftersom jag önskade mig saker av henne i julklapp och födelsedagspresent, det har ju varit ett jävla tjat om det så igår gjorde jag henne äntligen nöjd. Känns trygt. =D hehe.



Nej nu ska jag göra iordning någonting att äta och sen ska jag lägga mig på soffan och vila lite, eftersom det inte blev speciellt mycket sömn för min del..

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards