Alla inlägg den 30 december 2008

Av Linn - 30 december 2008 20:19

I morgon är det  nyårsafton så då kommer mamma och göran över hit och ska äta lite runt fem tiden, så då ska vi mysa lite. Och senare ska jag och sofia över till mamma och sjunga karaokey och sånt där som man gör vid nyår.

Det blir säkert jätte trevligt iaf =D




Nu ska jag vara lite trevlig mot Sofia, och titta på dem avsnitten av gilmore girles som jag redan har sett men dem är så bra så det gör inte specielt mycket. Jag tror jag är kär i denna serien.

Hejs.

Av Linn - 30 december 2008 09:38

Jag fattar inte vad jag gör vaken nu, eller varför jag ens är det.

Jag vill sova mer, men då är jag självklart inte så trött så det går ju inte.

Jaja, vi får väl se vad jag ska hitta på idag.

Duscha ska jag göra iaf, och det snart med. Sen ska jag väl leka med Sofia en liten stund senare. och troligen så kommer hon att vilja se de sista avsnitten av gilmore girles som jag såg igår, dem var faktiskt riktigt bra, jag grät! =P



Nej om man ska sluta blogga och göra det man ska göra på morgonen, kissa och sen röka och sen äta frukost och sen duscha! As bra plan, som jag dessutom vet att jag inte ens kommer att följa för har jag gjort upp en plan så måste jag ändra på den, varför är jag så? Varför ska jag alltid bryta mina egna regler?

Jaja nu ska jag i vilket fall som helst resa mig från sängen, ha en bra dag alla ! =D Hejs.

Av Linn - 30 december 2008 09:23

Oj jag märkte att jag har varit väldigt dålig på det här med att blogga sen julafton, men jag kan berätta lite snabbt vad som har hänt sen dess, På Fredagen efter julafton åkte jag och Sofia in till stan och kollade efter några snygga kläder på rean, vilket jag aldrig hittar, men iår hittade jag en jätte snygg kläning,


Sen resten utav dagarna som har varit kvar efter jul, så har jag och Sofia suttit fastklistrade framför tv:n och tittat på gilmore girls, dunder bra är det!! Det är nog det där med gilmore girles som har tagit upp min mesta tid skulle jag tro.

Förutom igår för då hade jag fullt upp jag jobbade i denna kylan, trodde jag skulle dö där när det var så kallt.

Sen efter det åkte jag till tandläkaren och gjorde en kontroll som visade att jag inte hade några hål i tänderna, JÄTTE SKÖNT!! =)

Sen gick jag till banken och lämnade in ett kort så att de kan göra ett legg till mig eftersom jag fyller 18 på söndag så kan det behövas.


På Onsdag (med andra ord i morgon) är det nyårsafton, då ska mamma och göran komma hit och äta lite gott med oss, =D Och sen på kvällen ska jag och Sofia gå hem till mamma och sjunga singstar eller karaokey beror helt på vilket som är helt. Eftersom min brors playstation gick sönder på julafton när vi kom hem.,



På SÖNDAG fyller lilla jag år!!!!! =D=D jag fyller 18 med. Kuligt, äntligen får man packet igen. hehe.

Grattis till mig ! =D


Hejs,

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards