Alla inlägg den 17 december 2008

Av Linn - 17 december 2008 20:37

Igår tog jag mitt förnufft i fånga och äntligen köpt singstar. Det är ju för himla roligt. För där handlar det lixom inte bara om att sjunga den låten som spelas utan även att klara av att ta rätt toner och det är väl något som jag inte är sådär jätte bra på men tycker är väldigt roligt så det har jag äntligen köpt.

Nu är det bara ett problem att jag och min bror har ett playstation 2 tillsammans, eller aa det har väl typ bara blivigt hans eftersom det är nästan bara han som har använt det. Så nu innebär det att jag måste köpa mig ett eget playstation 2, vilket inte ä sådär dunder billigt faktiskt. Men det löser sig alltid på något vis. Jag ska ha ett iaf.

Och jag har råd, så det ska jag skaffa mig ett var tanken. Typ någon gång efter jul. KUL!! =D Då kan jag sjunga hela dagarna, (fast det gör jag ju nästan redan nu) Men då kan jag tävla mot mig själv och emot andra. JÄTTE SKOJ!! =D


Nej nu ska jag lägga mig och sova, för jag är dunder mega trött. Hejs.

Av Linn - 17 december 2008 13:35

Idag så fick jag reda på att jag även fick godkänt på nationella provet i matte. =D Så nu är jag dunder glad, det trodde jag fan aldrig att jag skulle klara ännu mindre i matte än vad jag trodde i engelska, och jag klarade dem båda två. SKÖNT !!! =D Men jag har ändå ett matte prov att göra klart, men va fan det kommer jag att klara. jag fick ju godkänt på nationella så vad har jag att vara besviken på nu? :D


Jag gick hem lite tidigare från skolan idag, en timma om man ska vara exakt, jag har så himla ont i mina öron, Känns lite som att jag är på väg att få en öroninflamation, men det får vi väl hoppas på att det inte är utan att det bara är på grund av förkyldningen.

Jaja. jag är ganska glad ändå trotts att jag har jätte ont. Jag har ju trotts allt klarat båda nationella proven som har varit som en klump i min mage av oro, nu när den försvann så försvan säkert 30 kg av min kroppsvikt. Haha, nej vars. (Om det ändå vore så väl)

Jag känner mig väldigt lättad iaf. =)



Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards