Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linn - 7 december 2008 18:50

Nu ska jag ta och visa upp våran söta lille Musse. (Datumen som står på bilderna stämmer dock inte)

En trött liten Musse, =)


Här är en bild till på denna ljuvliga katt. På tal om detta så dricker han aldrig ur sin egen skål utan han dicker alltid ur Minus. =)


 Och här sitter han och väntar på att maten ska serveras kanske? =)


Men är han inte otroligt söt?

Jaja nu ska jag städa iordning lite på mitt rum och sen ska jag titta på andra avenyn, sen ska jag äntligen SOVA !!! =D Gu så skönt...

Hejs..

Av Linn - 7 december 2008 14:54

Det gick bra att äta, jag var visst aldrig sjuk vilket är väldigt skönt! =D

Och prata inför 9:orna som var och hälsade på gick ochså ganska bra, det var inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara faktiskt.

Men det tog dock inte en timma som det skulle gjort utan en halv timma, vilket kanske inte var så bra, men vi får bättra oss tills i morgon när det är dags ännu en gång att prata men då inför 18 personer, usch!! =O


Musse är busig och jätte söt, han är helt underbar. Även fast han biter mig lite då och då. Känns skönt att jag inte är lika rädd för honom nu som jag var första dagen. Men bild på honom kommer in i kväll när mamma väl har skickat en bild på honom till mig. =)


Ikväll är det dags för andra avenyn igen.. Jag tycker faktiskt inte att det är lika bra som det var innan det var uppehåll i programet, förut hade dem lixom mer anpassat programet efter vad det var för årstid, som när det var jul där så var det jul här osv. Men nu så är det vinter här och dem badar i programet, det är lite synd. Känns som det kommer att spåra ut lite eftersom handlingen bara blir sämre och sämre. Men det hoppas att det inte blir så för det är faktiskt mitt favorit program.


Nej nu ska jag fortsätta att vara lite social mot Sofia som just nu sitter och leker bil =) Men hoppas att alla har haft en bra helg. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards