Alla inlägg den 25 december 2008

Av Linn - 25 december 2008 15:00

Min syster har en man Mathias.

Och Mathias brors flickvän är ochså med barn, jag tror inte att jag har förklarat det där så himla bra innan vem det är mer som är gravid,

Men iaf... Det är beräknat att hennes lilla bebis ska födas idag.

Hoppas att den pluppar ut snart, om jag ska vara helt seriös så är jag nästan lite nervös.

Jag är typ glad åt att dom ska ha barn fast jag inte ens känner dom.

Men jag längtar tills nästa jul när det kommer att vara två små söta barn som springer omkring på golvet och vill öppna sina packet med =D


Josefines barn kommer med snart, jag kan snart inte vänta längre.

Han hade hicka igår och det var jätte gulligt. Och när han sparka mig trodde jag faktiskt att jag skulle mosa honom där inne en liten stund. Åh han är värdens sötaste bebis, eller han kommer iaf att bli det när han kommer att komma ut. =d

Jag längtar!!!

Av Linn - 25 december 2008 14:52

Du är så himla fin, och det är någon speciell känsla som kommer in i min kropp varje år, MASSOR just vid vinter och lite mindre under några dagar där vid sommaren.

Är det inte konstigt att man kan bry sig om en människa efter så lång tid?

Att personen i fråga fortfarande kan spela en speciel roll i ens hjärta efter så lång tid utan att pratas vid.

Det är snö ute vilket påminner mig om dig, hur jag och Sofia låg i snön och bara var allmänt lyckliga, men det var länge sedan.

Jag hör gamla låtar som påminner mig om dig, kommer jag aldirg sluta lyssna på den musiken eftersom den tillhörde "oss"

Det är någon speciel känsla som man känner varje år, och mest så här vid juletid.

Kommer den aldrig att försvinna, kommer man aldrig att släppa taget?

Eller kommer du alltid vara en människa som berör mitt hjärta på det där spciella sättet som ingen annan människa gjort innan eller kommer att göra efter att du gjorde det på dit vis?
Varför letar man alltid brister hos andra,

ingen är ju som du, så ingen duger.

Inte ens jag duger för dig. Och ändå är jag fast i dig.

Jag längtar tills jag hör din röst, jag drömmer om dig på nätterna,

Jag tänker på dig nästan hela tiden, även om det inte är några stora tankar så finns dom ändå där, ditt namn rabblas om och om igen i mitt huvud, ska det aldrig sluta?


Jag vet inte vad detta kallas om det kallas kärlek eller om det kallas beroende.. Det är någonting jag borde ta reda på nu, innan jag kommer att gå ner mig på alla mina tankar om dig.


Av Linn - 25 december 2008 13:33

Vi hade en riktigt trevlig jul igår. Vilket jag hoppas att alla andra ochså hade.

God julmat och trevliga människor. Och mycket julklappar. =D

Julklapps öppningen tog våran familj två timmar, Rekord i vår familj tror jag. haha.


Jag fick en hel hög med filmer, två skivor, choklad, pengar trosor, buzz spel, karaokey skivor och en massa andra saker. Plus kläningen och mobilen då som jag redan viste om att jag skulle få och som jag redan hade tackat dom för. De var en jätte trevlig jul faktiskt.


Idag kommer det inte att hända specielt mycket skulle jag tro. Sofia har gått iväg till sin mormor för att äta mat och sen tror jag att hon kommer tillbax och då ska vi ha film dag/kväll. Bara för att vi har så himla mycket att titta på och för att vi är så slöa och inte orkar göra något annat idag, men det är faktiskt mysigt det med ibland.


Vi kan däremot inte bestäma oss om vi ska in på rean i morgon eller om vi ska strunta i det, det är ett stort och svårt beslut. Vi får se vad vi kommer fram till när jag lägger mitt förslag sen. =P


Nu ska jag sluta skriva och lägga mig i sängen och titta på tv en stund och vila lite, jag är helt slut.

Hoppas att alla har haft en trevlig jul och fortsätter att ha en trevlig jul med. =) Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards