Direktlänk till inlägg 9 november 2009

helg/vecka mm.

Av Linn - 9 november 2009 08:42

I helgen har Jens varit här. Vi har bjudit Sofia, pappa och max på suchi.

Max hatade det men dom andra tyckte nog att det var gott.

Annars har vi inte gjort så jätte mycket, jag har vunnit i brottning, vi har tittat på film och lite sådär.

Idag ska jag övningsköra, hjälp, jag är lite nervös.

Jag har nämnligen inte hunnit köra någonting hemma denna gången heller.

Men det ska väl förhoppningsvis gå bra.

Vi får hålla tummarna för det i varjefall.


Denna vecka har jag typ inga planer. Min syster och Linus kommer hit i morgon, så dom ska bo hemma hos mamma med oss på Onsdag till fredag. Det blir trevligt.

Sen på Torsdag ska jag leka med Sofia. Det är väl dom planerna som jag har än så länge typ.

I helgen ska jag nog leka med Jens, får se om jag ska åka dit eller om han kommer hit. Det är sånt som märks typ. Det beror på vad som händer i Örebro i helgen, händer det något roligt ska jag tydligen komma dit och om det inte gör det så kommer han hit tror jag. Vi får se.



Tro inte att jag har gett upp mina soppor bara för att det inte skrivs så mycket om dom nu för tiden. Här ger jag inte upp i första taget tydligen. Fuskar lite det gör jag ibland. Men jag har inte gett upp helt, och jag har gått ner ganska mycket faktiskt. Så jag är nöjd och glad.



Nej nu måste jag knalla. Hejs.

 
 
Ingen bild

Lena

9 november 2009 10:33

Så otroligt duktig du är. Förstår att du har fullt upp men om du motionerar går det ändå snabbare och kroppen blir snyggare. Räcker med en haltimme om dagen eller ett par dagar i veckan.
Förstår att du har mkt att göra med skolan jobb körkort och jens och allt annat man gör. Sofia och du får ta er en halvtimme om dagen och gå och prata om livet.
Kramar till cooolaste,.........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards