Alla inlägg under januari 2013

Av Linn - 2 januari 2013 21:34

Nu kommer bilder på mitt underbara hem som äntligen börjar bli precis som jag vill!
Jag lovade Lena att jag skulle lägga upp bilder (för länge sen) och nu är jag så nöjd så nu kommer bilder.


De 3 första bilderna är på köket! (Ska bara flytta lampan så den hamnar över köksbordet. Annars är jag nöjd)

Bild 4-5 är på vårat fina sovrum!

Bild 6 är på våran hall. Där jag äntligen fått en hallmöbel som jag älskar. Super nöjd.

Bild 7 är på arbetsrummet där Jens mest är. Spelar och målar tavlor! :)

Bild 8-10 är på vårat vardagsrumm som är nästintill klart! Ska bara införskaffa en divan del till soffan sen är jag nöjd!

Av Linn - 2 januari 2013 18:46

Idag mår jag bra! Känner mig helt frisk och kry.

Om två dagar så fyller jag år. Om jag är spänd och längtar? Ja som alltid. På den punkten kommer jag nog alltid att säga ja. Kommer nog aldrig bli vuxen och växa ifrån det.

Idag har jag vart och handlat allting till mina två kalas!
Massor med mumms, två dagar i rad kommer det att bli.
Så himla nice.

I morgon är det tvätt, städ och förbereda det som kan förberedas till fredagen, innan jag ska hämta hem Jens igen.

Av Linn - 1 januari 2013 23:28

Jag trodde inte att jag var typen som brydde sig om nyår. Men där hade jag tydligen fel.
Blev extremt deprimerad av att vara ensam igår kväll.
Men den deptionen var över när jag vakna.
Så nästa år ska jag absolut vara ledig på nyår. Även om jag inte ska göra något speciellt men jag vill inte vara ensam i varje fall.

Istället när jag vakna led jag nästan av köldskador! Kolla termometern som vida 14,5 grad inomhus vilket är VÄLDIGT kallt!!
Ont i huvudet hade jag också.

Åkte till jobbet och skulle jobba till 15,30 men blev hemskickad eftersom jag kände mig febrig och huvudet bara dunka!
Det släppte dock när jag kom hem och fick sova några timmar. Det kan kanske bero på att jag jobbade så många timmar igår och att det har varit någonting hela tiden den senaste tiden,
Men när jag vakna igen, satte istället magen igång och så fort jag åt något så kom det ut igen.
(För mycket information?)

Ja hur som helst så har magen lugnat ner sig, och om det beror på att jag inte ätit mer ikväll eller för att jag är bra nu vet jag inte.
Men ska stanna hemma från jobbet i morgon för säkerhetens skull. Plus att jag är ganska förkyld så det kanske är lika bra?
Men känner mig hur som helst bättre nu.

I morgon ska jag och Sofia ta oss till viberga en sväng. Måste ju inhandla allt till mina kalas i helgen också. Plus att jag undre har något bröd eller fil hemma. Och svälta vill man ju inte göra.

Nej nu ska jag försöka sova så jag orkar upp i morgon.
Hoppas alla har haft en bra första dag på det nya året.

Grattis till kusin Adam som fyller 20 idag!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards