Alla inlägg under oktober 2009

Av Linn - 11 oktober 2009 19:04

Att svettas som en gris och känna tårarna bara rinna ner plus känslan av "Jag kommer att spy NU"

är ingenting för mig.

Jag var tvungen att köpa cigg idag.

Men nästa gång jag ska sluta ska jag använda mig ac dom hjälpmedel som finns tuggumi och plåster och grejer.

Men man kanske ska göra som mamma säger, ta en sak i taget.

I så fall är det vikten som vi ska börja med , det är helt klart viktigast just nu.


Jag känner mig dålig. men men.


Hejs.

Av Linn - 11 oktober 2009 12:04

Mina och Sofias planer som vi smed förra veckan om en omstart. Den har jag inte ens velat nämna i min blogg tidigare, så bra gick den alltså.

Men nu blir det nya tag igen !!


Hejs.

Av Linn - 11 oktober 2009 11:54

igår kväll hade vi kräft skiva. Jag, pappa, max, göran, sofia och jens. Riktigt rolig och mysigt var det faktiskt.

Aldrig fel med lite kräfter inte.

Idag ska jag sluta röka då. Och än så länge går det ganska bra. det kommer värre tider för mig och ciggen skulle jag tro.

Idag ska jag även ut och köra bil med pappa, se hur det går. Men det får bli ikväll när Jens har åkt hem, annars kommer jag aldrig att kunna koncentrera mig. Så då ska vi ut en sväng och köra. Hoppas att det går bra.
För i morgon så har jag nämnligen en körlektion inbokad på min nya körskola. Är lite nervös faktiskt, men det ska väl gå bra får vi hoppas. Jag är ju trotts allt där för att lära mig att köra så!

Ursch Jens ska åka hem idag, inte roligt det inte. Jag tycker att det borde vara en lag på att om man har komigt hit så får man inte åka hem förens den som man är hos vill det. Visst vore väl det en ganska bra ide? Lite träligt om den som kom har jätte tråkigt bara. Men men. Tycker ändå att det skulle vara så!

Iaf ibland och med vissa.


Jaja det var allt för mig, hejs.


ps. jag är ledsen, jag har inte sett riverside på hela veckan eftersom det inte går att se hemma hos pappa. Så jag tror att jag MÅSTE hem till min mamma idag och titta på det, annars kanske krokodiltårarna kommer.


Jaja, ha en bra dag alla. Hejs.

Av Linn - 9 oktober 2009 13:53

Just nu sitter jag i skolan. Jag längtar tills jag får gå hem. Då ska jag mysa!! =D


Ikväll kommer min lilla Jens hit på besök och ska mysa med mig.

MYSPYS !!


Sofia kanske kommer förbi en sväng med. Hoppas.

Av Linn - 7 oktober 2009 16:22

Min bra nyhet är den att jag blev en av dom 12 i min klass som ska få åka till England efter julen. Så glad är jag! =D

Den dåliga nyheten är att enligt min engelska lärare så spelar det ingen roll vad jag gör för jag kommer ändå få ig enligt honom.

Så just nu är jag så jälva arg att jag gråter.

Så nu ska jag fortsätta att gråta och vara arg i duschen.



Hejs

Av Linn - 6 oktober 2009 10:45

just nu sitter jag i skolan och bara längtar tills jag får gå hem. Men det är ju tyvärr en stund kvar, tråkigt nog.

Jag har haft Engelska idag, och Per har kommigt tillbaka från sjukskrivna tid, varför? Kunde han inte ha varit borta ett tag till, bara en stund lixom. Men nej då sådan tur ska man självklart inte få ha.

Vi ska ha prov i Engelska på Torsdag, jag är nervös.

Jag hatar verkligen att ha prov, och nu är det dags för ännu ett prov.

När ska proven vara över och när ska jag få andas ut och ha lov?

Hela 2 och en halv vecka kvar tills det är höstlov i 10 dagar.

Dom dagarna ska jag spendera hos min lilla Jens, det ska bli trevligt.

Sista helgen hos honom så kommer även Sofia troligen och hälsar på, vi ska väl gå på krogen och mysa och sådär.

Tycker att det låter som en riktigt bra ide.

Trevligt och sådär.


Nej om jag skulle göra något vettigt?
Vi har ju trotts allt lektion nu, fast jag är iofs klar med denna uppgiften eftersom jag råkade jobba väldigt mycket med den natten till Söndagen när jag jobbade.

Men det är skönt det med, då har man mindre att göra idag.


Hejs.



Ps. Idag känner jag mig fulare och äckligare än vanligt.

Av Linn - 5 oktober 2009 15:39

Idag fick jag reda på att jag var tvungen att ha ett godkänt i enegelska b för att överhuvud taget kunna bli någonting alls. Så nu är jag lite nervös.

Tänk om jag inte får det? Ska jag behöva gå på komvux då?

Ingen större lust med det






Nu ska jag träffa Linda. Hejs

Av Linn - 4 oktober 2009 16:10

natten och morgonen gick jätte bra att jobba, när jag kom hem från jobbet så somnade jag som en stock har sovigt fram tills klockan 3 idag.

Inte fan är jag piggare för det inte.


Idag ska jag bara ta det lungt tills jag ska gå och jobba igen.

Herregud, hur ska jag orka?



Jaja, ha en bra dag alla. Nu ska jag lägga mig ner och titta på tv. UTAN att somna.

Någon som har lust att hitta på någonting i morgon? Hör av er i så fall.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards