Alla inlägg under oktober 2009

Av Linn - 3 oktober 2009 12:28

Oj... jag vet inte riktigt vad jag kan säga om gårdagen faktiskt.

Det var kul sålänge det varade kanske?

Eller var det dä?

Eller var jag bara för mycket för att slippa vara den som sitter i ett hörn?

Jag vet faktiskt inte.
Om jag gjorde bort mig och sådana saker får jag väl veta på Måndag skulle jag tro.



inatt ska jag iväg och jobba, då bilre att jobba från 9 inatt till halv 11 i morgon bitti, utan att sova en blund.

Sen får jag gå hem och sova, för jag ska tillbaka igen vid 18 och jobba till 21.

Jag förstår inte riktigt hur jag ska orka, och speciellt inte efter gårdagen, men det blir nice med pengar och det är huvudsaken.


Jaja, Hejs.

Av Linn - 1 oktober 2009 18:37

Idag har jag och Sofia smidigt planer om Lördag. Trevligt, äntligen en ny start och denna gången känner jag mig faktiskt motiverad med!! Och denna gång ska det banne mig gå vägen för oss, och vi ska göra det på riktigt.


Just nu sover lilla Linus, och Alex är på väg hit och ska träffa honom. Men han får nog träffa Pattes valp först-


Hejs.  



Av Linn - 1 oktober 2009 13:04

Idag har jag då studiedag, det kunde inte sitta mycket bättre. Jag är så sjukt trött på skolan,

men idag är jag glad.

I morse vaknade jag klockan kvart över åtta av att det regnade ute, helt sjukt mycket.

Och så läste jag mitt sms av Jens, där det stod att det faktiskt snöade i Örebro. Stackars honom!


Jag, mamma, Josefine och Linus satte oss i bilen och åkte in en sväng till Norrköping.

Så jag köpte mig ett oar nya jeans och en present till min pappa som fyller år om 17 dagar!=D

Sen så var jag bara tvungen att köpa mig ben & Jerrys med. Så det ska jag mummsa på ikväll.


Just nu sitter jag i Sofias rum, och hon är och duschar och gör sig typ ASA SNYG!!

Och hemma ligger min psykologi bok och typ hånskrattar åt att jag MÅSTE göra min läxa ikväll.

Inte alls skoj, den fick jag för att jag var ledig i Torsdags och Fredags förra veckan. Det tyckte inte jag var så himlans snällt med tanke på att dem i min klass inte gjorde någonting annat än att spelade spel på lektionerna.

Men men, det är väl bara att sätta igång ikväll och göra läxan, och visa att jag faktiskt kan vara duktig även jag.


Nej nu har jag ingenting mer på hjärtat. Plus att Sofia är klar tror jag!

Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards