Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linn - 2 september 2009 18:54

Nu är jag på jobbet igen, och har faktiskt redan sålt två stycken idag. Jag är glad faktiskt.

Malin är här idag med, så då blir det roligt faktiskt. Hon ska följa med mig hem och titta på lill-kissen idag.

Måste ju visa upp den lilla skrutten.


Nu måste jag fortsätta att sälja.. Hejs.

Av Linn - 2 september 2009 14:51

Nu har jag ändrat min bloggs färger. Dom var lite väl somriga för hösten om jag får säga mina åsikter.

Så nu är den höst fin.


Snart kommer min pappa och hämtar mig vi ska åka och köpa cigg. Får låna pengar till allting nu eftersom jens har mitt kort. Men men det löser sig alltid på något vis som sagt.

Ikväll ska jag till folkbladet igen, denna dag utan att Sofia är där, tråkigt faktiskt!

Men jag har redan sålt en tidning till Krister iaf, snäll är han !

Sen när jag kommer hem därifrån ska jag och mamma titta på film, och mysa. Sen är det sova som gäller om man ska orka till skolan i morgon. Jag är helt slut i huvudet efter denna vecka känner jag.



jaja, ha en bra dag. Hejs.

Av Linn - 2 september 2009 07:37

Idag är det Onsdag vilket innebär porjektarbete i skolan. Jag är sur!

Linda kommer troligen inte att komma idag heller vilket innebär att jag ska jobba med allt det där själv. Inte kul alls faktiskt.

Jag blir nästan jätte arg.

Idag är det ingen bra dag.

Jaja, jag vet inte hur jag ska göra idag. Jag ska gå till Peter klockan 10 och sen går jag väl hem och jobbar, kul att sitta där helt själv lixom. Starten som alltid är jobbigast med.

Jaja, det där klarar jag väl kanske förr eller senare.


Nej men hörre ni nu måste jag väl göra mig iordning ifall att jag ska gå till skolan tidigare, inte för att jag tror det eftersom hon inte ens kan höra av sig och säga att hon inte kommer eller att hon kommer.


Fan vad sur jag är idag, och det är inte endast för att det är projektdag utan för en himla massa saker.  


Hejs,

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards