Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linn - 14 september 2009 20:33

jag har faktiskt pluggat lite idag. det blev tyvärr inte så pass mycket gjort som jag hade hoppats på.

Idag i skolan fick vi papper som vi ska fylla i om vilken mössa vi vill ha. Så jag har bestämt mig att ta silverpaketet för 750 kronor. Dom är ju inte direkt rädda för att ta betalt iaf.


I morgon ska jag och jobba mellan 6 och kvart över 9, det ska bli ganska trevligt faktiskt. Det var länge sen jag jobbade hos henne nu. Men ientligen har jag inte tiden till det eftersom jag ett bamse prov på fredag i psykologi. Men jag får väl ta mig tid till att jobba lite ibland med.


Just nu ligger jag i min säng och väntar på att mitt progra ska börja. 
Jens bara dissa mig ikväll med. Hans dator och hans hörlurar är roligare.

Jag tycker om honom lite ändå faktiskt.


Nej nu ska jag sluta att skriva, det är ju trotts allt lite romantik på mitt program himelblå

hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards