Alla inlägg den 16 september 2009

Av Linn - 16 september 2009 19:46

  

Vi börjar med att lägga in en bild på vackra Linda i mina kläder. Är hon inte vacker?

  

En bild på mig i min 60'tals kläning men det fick vara en 80'tals kläning idag ändå. Är jag inte bedorande? Haha.

  

Och sen bara måste vi lägga in en bild på våran kära kill-kompis Alex iklädd Ellens kläning, sin mammas strumpbyxor och mitt smink. ;) En riktigt puddig. hehe

  

Och till sist men inte minst en bild på oss alla tre. Bilden är väldigt suddig men vi är vackra ändå ! hehe.


Det var allt för mig idag.

Hejs.

Av Linn - 16 september 2009 19:26

Idag har vi haft det väldigt roligt i skolan, vi har nämnligen haft spex-foto i skolan. Och det innebar att vi skulle klä ut oss till 80'tals människor.

Så vi tog på oss våra vackra kläningar. Ja jo även Alex tog på sig en kläning.

(bilder kommer förhoppningsvis senare)


Sen nu har jag suttit och pluggat på psykologi provet, det var kanske inte så himla svårt ändå. Visst det är väldigt mycket man måste tänka på osv, men jag tror ändå att jag klarar av det ganska fint. Efter ngra timmars pluggning så borde man väl iaf kunna förvänta sig ett godkänt.


Om en vecka precis så flyttar vi. Spännande.

Och det innebär att på Fredag är det precis en vecka kvar tills jag får träffa lille Jens med.
Väldigt lång tid men jag hoppas att jag överlever.



På Fredag ska jag och pappa ha myskväll och på Lördag ska jag leka med Sofia, så jag kommer iaf ha saker att göra vilket inte är helt fel.

Att umgås med Sofia ska bli riktigt roligt, vi umgås allt för sällan nu för tiden. Men det blir väl så när det är skola och allt sånt där.

Men i helgen blir det en linn och sofia helg. Inte helt fel som sagt.


I morgon ska vi prova student mössorna!! Kul..


Nej nu måste jag återgå till att föra över låtar till min mobil sen ska jag faktiskt ta tag i mitt pluggande en stund till innan jag tar kväll och tittar på tv..

hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards