Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linn - 15 september 2009 16:32

vet ni vad som gör mig så himla arg?

Jo det är många saker men just nu är det att jag inte kan titta på andra avenyn på datorn, jag får dampet...

En sak till är när man blir typ AS FUL på skofotot.
En sak till är när folk säger sig vara ens vän och sen inte är det, och en sak till är att folk bara skiter i allt.

Sånt gör mig arg!


Nog med arga saker, jag har faktiskt kommigt på vad jag ska göra i framtiden.

På Måndag ska jag till syon och diskutera min framtid och förhoppningsvis söka till en skola med.

Jag ska jobba på ett hem för personer med en funktionsnedsättning, då får det bli med barn och ungdomar. Det vore riktigt roligt faktiskt. Det får då bli i Örebro så att jag hamnar nära min lilla pojke Jens. Det är dags för sånna planer nu med känner jag. Och jag vill verkligen sattsa på mitt och jens förhållande. För han är typ bästaste killen som finns. Så det ska jag göra hade jag tänkt mig.

Jag har även varit och skrivigt in mig på körskolan idag och bokat en körlektion så nu finns det ingen återvändo utan nu är det plugga hela tiden som gäller. Både skola och körkort.
Det är nu eller aldrig lixom känner jag. Börjar bli trött på att ha allting framför mig. S
Så nu vill jag strycka lite saker från min ska göra lista och då börjar jag med klara gymnasiet, skaffa körkort och söka skola.


Nej nu ska jag göra ett nytt försök med andra avenyn innan jag ska till jobbet.
Och sen när jag kommer hem från jobbet ska jag ligga i min säng och äta ben & jerrys glass och bara mysa.


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards