Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linn - 8 september 2009 18:27

Nu är jag på jobbet och är duktig, eller ja... jag försöker iaf att vara duktig.

Men med ett huvud som bankar och med öron som glöder och med en mage som skriker och en hals som värker så är det inte så lätt. Men jag är här, jag ler och kämpar ändå!


I morgon ska jag till skolan, har inte gjort mina läxor som är tills i morgon. Inte bra!! Hoppas dom inte skäller på mig.


Jag saknar Jens, jag vill vara hos eller iaf med honom nu istället för att sitta här. Det är faktiskt synd om honom, han har halsfluss! Lider med honom lite faktiskt!

Men han är dålig på att vara sjuk, han gnäller inte. inte ens lite. :O


Nej nu måste jag arbeta igen.

hejs.


                         massa snö  


ps. Jag vill ha vinter. Fast utan snön, men jag vill ha kylan. Då har man en anledning till att ligga hemma och mysa hela dagarna.

Av Linn - 8 september 2009 07:10

Dom har gjort om min blogg. Så nu är det inte längre bloggagratis.se utan det är bloggplatsen.se

Hjälp jag blir förvirrad.

Hur ska jag kunna blogga när allt inte ser likadant ut?

Jag kanske överlever.

Men nu börjar jag bli stressad, måste sminka mig och greja ju. hejs,

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards