Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linn - 12 december 2011 21:11

Den här dagen har varit allt ifrån toppen bra..

Den började med att jag jobbade 7 - 11 , bara det kändes onödigt. Fyra timmar på morgonen känns mer onödigt än 4 timmar på kvällen, lustigt det där.

Men iaf, när jag slutade jobba åkte jag och Jens till Viberga och handlade lite.

Och när vi kom hem fick jag värdens huvudvärk, som bara blev värre och värre.

Efter en stund tog jag en tabblett och drog iväg till netto med Sofia för att fynda!

Köpte jätte fina ljuslycktor till balkongen, 3 stycken i olika storlekar för 99 kronor!

Jätte mysigt blev det där ute nu!

Ja, sen kom jag hem. Och huvudvärken har fortsatt sen dess.

Känner mig inte alls kry!

Så den här kvällen har jag spenderat vid tv:n. Ganska skönt!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa en stund och sen ska jag sova tidigt även denna kväll.

Skönt att jag inte börjar förens vid 16 i morgon, då hinner jag vila ganska länge innan jobbet!

Och förhoppningsvis slipper jag huvudvärken i morgon.


Juste jag har fyndat mer idag. Har köpt kläder på ellos, julklapp till Jens morfar och julklapp till Jens!

Som kommer trilla ner i brevlådan i nästa vecka!

As nice!

Men vet dock inte om klänningen jag köpte passar till nyår direkt, men jag kanske hinner fynda en annan klänning tills då. Annars får man ta något man har hemma!

Vad ska alla fina människor göra på nyår?

Vi ska troligen till Örebro och fira med Jens vänner.

Får se!


Jaja, nu ska jag faktiskt gå och göra mig iordning inför natten.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards