Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linn - 15 december 2011 06:01

Jaha, så var det äntligen Torsdag och snart är denna veckan slut.

Har två arbetspass kvar innan helgen.

Underbart!

Sen efter helgen har jag två pass till sen jobbar jag inte mer denna månad.

Vilket ska bli underbart skönt!


Jag hatar verkligen att behöva gå upp så här tidigt på morgonen, och sen behöva gå iväg till jobbet.

Det är typ den ända nakdelen med att jobba dag.

Men men, sånt är livet.


Stackars min Sofia, idag när jag ringde henne som vi gör på mornarna när vi börjar tidigt för att se så den andra är uppe. Ringde henne halv 6 när jag vaknade.

Fick inget speciellt trevligt svar. Utan istället låter vårat samtal såhär:

Sofia svarar i telefonen och skriker - ÅHHH, JAG HATAR MITT LIIIV..

Jag- Men klockan är bara halv 6, så det är ingen jätte panik.

Hon- Aa, hejdå och lägger på.


Kunde inte annat än att skratta lite faktiskt. Stackarn har försvigt sig. Men hon hinner i tid iaf även om hon fick stressa iväg.


Jaja, idag efter jobbet ska jag träffa min andra Sofia. Jag och Sofia Karlsson ska ses en stund. Ska bli trevligt faktiskt.


Jaja, nu är klockan snart kvart över 6, kanske är dags att göra sig iordning? Även fast min kropp skriker efter att få ligga kvar här i soffan en stund till.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards