Alla inlägg den 17 december 2011

Av Linn - 17 december 2011 08:17

Igår hade vi en super mysig dag måste jag säga.

Jobb-passet var inte speciellt mysigt, eller jo när luciatåget från en förskola kom var det mysigt. Annars var jag mest bara iriterad.


När jag kom hem var jag hemma en stund sen kom Max hit och spelade kort och grejer vilket var jätte roligt.

Sen dröjde det några timmar innan pappa kom hit och vi bjöd på pizza, chips och julgodis och tittade på film!

Hur mysigt som helst.


Idag ska vi iväg in till stan och köpa de sista julklapparna.

Pappa, Max, Jens Sofia och Jag.  Vilket också ska bli väldigt mysigt.


I morgon ska vi bara tvätta hela dagen. Vi har sjukt mycket tvätt igen!

Men det är skönt att bli av med all tvätt tills vi åker iväg nästa vecka!


Jaja, nu ska jag sluta skriva och göra mig iordning. Kanske är på tiden.

Ska ju trotts allt hämta upp alla om typ en timma.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards