Alla inlägg den 20 december 2011

Av Linn - 20 december 2011 20:40

Sitter på jobbet och gör mitt sista arbetspass för denna månad. Nu har jag inget jobb förens den 5 januari'!

Och det känns kanon bra ska jag säga er! Så nu kommer jag att få jullov!

Så jag sitter faktiskt och lämngtar hem något fruktansvärt!

Sen har jag ju sovigt 13 timmar inatt vilket också satt sina spår. Jag är inte ett dugg trött ikväll. Så när jag kommer hem ska jag tända alla ljus, sätta på en film och mysa med min älskade Jens i soffan!

Tack gode gud, för att jag har min Jens. Vad skulle jag göra utan honom?

Älskar honom galet mycket..



Nej nu ska jag väl kanske arbeta vidare. Göra det sista innan jag ska gå hem!

Hejs

Av Linn - 20 december 2011 09:57

Oj, igår var jag så fruktansvärt gnälligt!

Gnällde typ hela tiden över allt jag kunde komma på.

Stackars Jens, jag gnällde säkert på honom att han drack cola och inte saft lixom!

Vad spelar det för roll?

Jag tror inte att jag gnällde över det, men det visar på hur gnällig jag var!

Men jag somnade runt 9 tiden, och sov ända tills nu!

Vilket blir 13 timmars sömn!

Oj!!

Helt galet länge, men jag kanske behövde det?

Idag är jag inte lika gnällig iaf, inte än! haha.


Idag ska jag väl fortsätta med att hänga in all tvätt, och sen ska jag iväg och jobba.

Jobbar frå  14-21.25 idag.

Inte en jätte rolig tid.

Men det är mitt sista pass i december och då duger det bra för mig!


Jaja, nu ska jag ta och göra mig iordning.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards