Alla inlägg den 19 december 2011

Av Linn - 19 december 2011 15:44

Idag var jag iväg och jobbade, ett lagom långt pass. 6,45-13. Hur skönt som helst att få komma hem och fortfarnde ha nästan hela dagen på sig.

Så när jag kom hem började jag plocka med tvätten sen igår och hängde upp ändå mer blöt tvätt som jag får roa mig med i morgon. Och sen rensade jag min garderob.

Kastade hur mycket som helst, och insåg att jag kanske måste köpa mig lite nytt..

Ja, sen har vi vart och handlat precis nyss.

Var medlemspris på kyckling på Viberga. 1 kg kycklingklubbor för 10 kronor.

Så det blev att inhandla 2 paket av det och lite andra grejer.


Ikväll ska jag och Jens laga janssons frestelse och köttbullar ihopp om att få lite julkännslor som jag saknar helt.

Det är bara 5 dagar kvar till julafton och här sitter jag med inte de minsta julkännslor.

Jätte tråkigt.

Men förhoppningsvis kommer dom ikväll när vi äter lite gott.


Ursch, jag är helt slut i huvudet idag känner jag.

Gick upp vid 5 i morse och det känns ska jag be att få tala om.

Så nu ska jag bara ligga på soffan en stund och inte röra mig alls innan vi ska sätta igång med maten.

Sen blir det en tidig kväll kan jag lova!

Är helt slut!


Hejs.

Av Linn - 19 december 2011 05:45

Nu skulle man kunna säga att den första snön har kommit på riktigt.

Det har väl snöat någon gång förut men då har den inte legat kvar.

Men nu har det snöat länge och mycket och den ligger till och med kvar.

Så nu lär väl alla snö älskare och barn vara jätte glada.

För min del känner jag mer fan, jag som inte gillar snö.

Men, det är inte så mycket så jag kan nog stå ut tror jag!

Det värsta är bara när man ska iväg med bilen och man måste först borsta bort snön, och efter det måste man skrapa rutorna.

Det blir för många moment p.g.a något som är kallt, vitt och äckligt typ!


Tidigt är det också!

Ursch..

Men jag är inte så farligt trött ändå, måste jag säga!

Jag känner att jag nog kan stå ut till klockan 1 då jag slutar för dagen.

Ska bli väldigt skönt att sluta tidigt även idag.

Då blir det hem och lägga in all tvätt som inte gick att göra igår eftersom allt var blött trotts att det var i tumlaren! Såå störande.


Hoppas mina kläder från ellos kommer idag.


Nej, nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt.

Som att äta frukost kanske.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards