Alla inlägg den 18 december 2011

Av Linn - 18 december 2011 20:39

Sitter hemma i soffan och tar det lungt efter alla dagens aktiviteter. Haha.

Som om vi har gjort speciellt mycket idag?

Nej, men vi har tvättat vilket verkligen tog på krafterna, och sen har vi vart och handlat lite också.

Lite mjölk och så, så att man klarar sig nu tills vi åker iväg över julen.


Idag har vi diskuterat intesivt om ifall vi ska flytta eller hur vi ska göra.

Det ända som håller mig kvar i Finspång är ju trotts allt min familj, mitt jobb och min utbildning och min vän Sofia.

Och ifall vi skulle flytta skulle Jens lättare få ett jobb, och skulle kunna träffa sina vänner betydligt oftare. Och jag tror att även han och jag skulle kunna hitta på mer saker. Och även att han skulle må bärre av att bo i Örebro.


Och snart har jag ingen utbildning som håller mig kvar i Finspång, och det borde väl inte vara så svårt att komma in i vikariepoolen i Örebro när man har en utbildning?

Sen är det iofs tråkigt att flytta ifrån pappa, max och Sofia.

Men vi träffas ju inte super ofta ändå. Och det är ju inte så super långt till Örebro heller..

Ja, det är många om och men.

Men det slutade med att vi bestämde att vi ska flytta.

När jag är färdig med min utbildning och ifall vi kan hitta ett jobb helst båda av oss, men iaf en av oss.

Och sen får vi väl se när det blir.

Kanske inte ens blir något av det, men det tror jag nog.


Ja, så det har vart mycket idag att ta ställning till känns det som. Och många frågor fram och tillbaka.

Men nu känns det ganska okej trotts allt.

Man får väl offra sig lite för sin partner antar jag? =)


Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av criminale minds innan jag ska lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är dags att sova.

Börjar jobba kvart i 7 i morgon, vilket inte är allt för lockande.

Men det får gå!


Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards