Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Linn - 4 oktober 2012 22:51

Jag har börjat förstå att livet är inte riktigt som en kärleks, komedi film.
Ganska långt därifrån på alla sett och vis.
Men är det fy skam bara för det?
Har man för höga krav på sitt liv, vardag, förhållande och vänner.
Är det de här som är att vara vuxen?
Saker är inte riktigt lika roliga längre, och heller inte lika enkla.

Igår kväll var jag hemma hos Sofia. Vi hade en super bra kväll, perfekt faktiskt.
Vi fick båda prata ut om alla de saker som är jobbiga och tynger våra hjärtan.
Vi såg film, lyssna på musik.
Åt as god mat och godis.
Somna sent och vakna tidigit.
En perfekt kväll.

Idag har jag faktiskt tagit tag i mina problem utan några sura toner eller miner.
Gick förvånandsvärt bra. Får väl se hur bra jag kommer kunna göra allting i praktiken också.

I morgon kommer det att bli en bra dag. Jobbar bara till ett och på kvällen kommer min favorit syster med familj hem.
Med andra ord factory outlet, god mat, mys och bus!
Vad mer kan man vilja ha av en helg som denna? :)

Nej dags att sova klockan ringer om bara 6 timmar. Fan vad plågsamt!

Puss och mås.

Nej men oj vad jag saknar min morfar.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards