Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Linn - 26 oktober 2012 10:16

Jag som trodde att gårdagen (torsdag) skulle bli en hemsk dag, och att jag aldrig skulle få fredag. 

Men det visade sig bli en riktigt bra dag och jag fick Fredag redan igår. 

Jag hade en trevlig dag på jobbet, en väldigt jobbig simmrunda med fia, och sen när jag kom hem så ringde Jens och sa att han kommer hem redan idag(igår) 

Kan man bli mer glad? 


Sen la jag mig i sängen och kolla på tv i väntan på att han skulle komma hem ca 4-5 timmar senare. 

Råkade dock somna så jag vakna väl någon timma innan han kom innan för dörren! 


så alltså behövde jag inte vänta i en evighet på att det skulle bli Fredag och jag behövde inte vänta i en evighet tills han kom hem eftersom jag somna så gick det väldigt snabbt. ^^ 


Idag vaknade jag redan klockan 7 av Jens alarm, men vi låg kvar en timma i sängen innan vi klev upp. 

Då drog han till jobbet och jag gick upp och åt frukost. 

Nu sitter jag här hemma i vardagsrummet, och känner mig rastlös. 

Som tur är ska jag snart åka iväg och simma! 


Sen ska jag åka hem och plocka iordning det sista innan mamma kommer! 

Och ikväll drar vi oss mot stockholm! 

Mysigt.. 


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards