Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Linn - 11 oktober 2012 23:49

Ja den här veckan har inte varit alls bra!
Vet inte vad det beror på riktigt, men de stunder jag har varit vaken har det varit ett ända kaos i min hjärna som inte riktigt gått att tysta ner!
Blir så arg, ledsen och besviken på allt hela tiden.
Vet som sagt inte riktigt varför och på vad!
Vet kanske några saker som kan vara en del av det men långt ifrån allt!

Tur att jag mestadels sover nu för tiden!

Och nu är jag as sur men den anledningen vet jag, och det är att jag har legat här i min säng as trött i över en timma och försökt sova men mina grannar över mig äe dumma i huvudet.
Dom har tydligen fått för sig att den här tiden på dygnet är bra att möblera om och borra på.
Seriöst! Försvinn ur mitt liv, eller var i varje fall snälla nog att hålla käften och sluta hålla på vid den här tiden på dygnet.
Räcker gott och väl med att vi får vakna tidigt på helgerna för barnen där uppe känner för att kasta saker i golvet.
Men det kan jag ha överseende med, eftersom dom är barn.
Men jag kan garantera att det inte är ungarna som är uppe och borrar och flyttar möbler nu!

Ursäkta mitt väldigt sura inlägg men jag är arg och trött och måste få avreagera mig!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards