Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Linn - 9 oktober 2012 19:22

Denna dagen blev inte så dålig som jag trodde.
Hade en trevlig dag på jobbet och ett kort pass även idag. Promenerade hem, och faktiskt så var det uppehåll från allt regn då som tur var!
Sen kom Jens hem ganska direkt efter och dagen har vi spenderat tillsammans med rengöring av penslar, massa prat och skratt!
Och just nu sitter vi i ett varsitt rum och njuter av tystnaden :P haha.
Men ikväll ska jag tvinga mig skälv att vara vaken tills han går och lägger sig så vi kan kramas!!

För i morgon åker han iväg ända tills fredag. Så jag får vara helt ensam, många skulle säkert tycka det är skönt. Men inte jag, jag tycker inte om att vara ensam, ensamhet är något som skrämmer mig lite, även om det bara gäller några dagar!

Ja, hur som helst. Dagen blev helt okej faktiskt. Om jag ska vara ärlig så vart sen till och med en riktigt bra dag!

I morgon kommer där imot bli både tråkig och ensam! Blä för det! :(

Nej nu ska jag lägga mig och glo på tv en stund!
Hej.

Av Linn - 9 oktober 2012 06:19

Ja detta är nog verkligen inte en bra dag.
Det var det första jag tänkte när jag vakna och jag har fortfarande inte ändrat åsikt.

Inte för att något har hänt eller så. Men även idag är jag fuktansrt trött. Trotts att jag lyckades somna igår kväll.
Ja, så hur rolig kan denna dagen bli.
Längtar mest hem till min underbara säng. Då har jag inte ens lämnat mitt hem ännu.

Hoppas vi får lagom mycket att göra på jobbet idag så dagen åtminstone går snabbt!

Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards