Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Linn - 19 oktober 2012 06:25

Ja det är ett milt ord för vad jag har just nu. Fast hur kul ska man/ kan man ha så här dags på morgonen?
Är väl bara att konstatera att mornar inte är så roliga.

Börjar tröttna lite på allt det här med parken zoo i Eskilstuna. Håller med om att det är jätte hemskt osv. Finns ju inget bra med det direkt.
Men ja, förhoppningsvis så är det ingen djurpark där så länge till.

Ursch vad känslokall jag ser ut att vara nu, jag vet. Men så är det! Det finns säkert många ställen som djuren inte mår bra på. Och jag tror för set andra inte att några djur mår bra att vara inspärrade sådär. Men självklart är det hemskt!

Nu ska jag dra mig till jobbet.

Tur att min Jens kommer hem idag, så jag får lite kärlek och kanske på så sätt blir mindre känslokall! Haha.

Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards