Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Linn - 29 oktober 2012 14:48

Denna helgen spenderades i Stockholm! 

I Fredags kom jag och mamma fram ganska sent, så vi gjorde inte så mycket mer än kolla på tv en stund innan lägdags. 

På Lördag morgonen gick vi ner och sjöng för mamma som fyllde år, och gav henne våra paket. 

Mysigt värre.

Förmiddagen spenderade vi tjejer på stan med shopping och lunch. som vanligt var jag värst i familjen på shoppingen. 

Kom hem med en ny handväska, vantar, nagelack och brunkräm. Och med en väldigt god lunch i magen. 

Den förmiddagen var riktigt spännande, vi gick på stan och från ingenstans kommer det en duva gåendes på vägen och får för sig  att han ska minsan börja flyga. 

Han flyger rakt mot mitt huvud och för att jag ska slippa få honom rakt i fejan så får jag kasta mig framåt och självklart kunde jag inte låta bli att skrika samtidigt. 

Ja, det var pinsamt också! 

Var livrädd för att han skulle flyga in i mitt ansikte och bajsa på mig ^^ 


sen åkte vi i varje fall hem till Jossan, Mathias och Linus och förberedde lite. Jag och Linus lekte lite och så.. 

Sen drog vi iväg till blomsterlandet en sväng, Jossan köpte blommor och Linus köpte en bebis pumpa. 


På kvällen kom även Ib för att fira mamma. 

Så vi käka smörgåstårta och äppelpaj och hade det bara för himla mysigt. 


Linus ville att jag skulle rita dinosarier hela tiden, och när jag var färdig så skrattade han och sa "nej inte dinosarie" Haha och jag som tyckte att jag hade lyckats hyffsat väl i varje fall. Men tydligen inte. 


Söndagen spenderade vi morgonen med en himla massa mys, förmiddagen på rusta och sen åkte jag och mamma hem. 


Idag saknar jag dom redan. Men men, det är väl så med livet. Man kan inte alltid vara med alla människor som man älskar och bryr sig om. 


Idag är det dags för en ny arbetsvecka. En väldigt jobbig sådan också. 

Jobbar i stortsett varje dag denna veckan, är ledig på Torsdag bara. 

Fy, så jobbigt! 

Men, jag överlever nog det också. 


Nu ska jag göra mig iordning, snart dags att dra sig iväg till jobbet. 


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards