Alla inlägg den 1 april 2013

Av Linn - 1 april 2013 05:57

I lördags var det party.
Vi var först hemma hos Sandra på förfest och sedan var det av till Hugo i Finspång.
Var as dålig musik, men ganska mycket folk!
Var inte direkt as kul med andra ord.
Men kvällen blev bra ändå!

Igår var det påskmat hemma hos pappa. Oj vad jag åt!
Så himla gott!
Passade även på att tvätta lite när jag ändå var där!
Dock måste jag tvätta mer. Alla lakan ock grejer men det tar jag hemma, så man kan tumla och så!

Igår kväll kom Sofia hit, vi spelade Bingolotto ihop om att kamma hem storvinsterna. Men icke!
Inte ens en liten futtig 10:a fick vi vinna! ^^


Ja nu sitter jag här.. Redo för att snart dra mig iväg till jobbet och göra några timmar där.
I eftermiddag blir det sh bam!
Ska bli för himla kul faktiskt!
Sen blir det nog bara hem och vila, så man orkar med denna veckan!

Känner mig helt förstörd i både kropp och själ!


Åh, längtar redan till nästa helg!
Då kommer the familj hem!!
Åh vad vi ska mysa och leka.<3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards