Alla inlägg den 8 april 2013

Av Linn - 8 april 2013 13:14

Fy vilken halsbränna jag har.. 
Vad kan man göra för att få bort den? 

Jag har drukigt vatten med bikarbonat i, jag har druckigt mjölk, jag har ätiti fil.. 

Vad mer kan man göra? 

Jo ta en tabblet som man kan köpa på apoteket för massor med pengar, och det har jag också gjort. 

Men känns fortfarande som jag ska dö! ^^ 

Ge gärna tipps på hur man blir av med den.




Snart kommer Sofia hit.. Vi ska kolla lite på film tror jag . 

Och troligtvis prata lite skit och så också. 



Ikväll ska jag hem till den andra sofian, min blivande sambo för några månader framöver. 

Där ska jag laga mat och fixa tills hon kommer  hem från jobbet. 



Nej nu ni nu ska jag kissa och såå. 

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards