Alla inlägg den 17 april 2013

Av Linn - 17 april 2013 23:10

Ja denna dag har varit riktigt bra. 3 peomenader och kvällsjobb är avklarat!
Känns för himla bra!
Nu har vi klämt i oss frukttalrik och så ser vi på dirty dancing! <3
Super mysigt!


I morgon har jag lite måsten att ta hand om hemma. Tråkigt!
Men sen åker jag tillbaka till Sofia och sen tar jag mig en promenad till jobbet igen.
Det blir mys!


Längtar som en tok till helgen, ska bli mysigt att umgås med Sofia. Se film, färga hår, planera sommarens äventyr och dricka lite!


Längtar även till nästa helg!
Stan, krogen,grilla och krogen och Bingolotto med Sofia!
Ja mycket mys helger framför mig!


Jag är glad över att jag har mina sofior!
Dom är för himla fina människor.
Vet inte vad jag skulle göra eller vara utan dom!
Love <3

Av Linn - 17 april 2013 12:45

Då var det onsdag.
Dagen började med en morgon promenad. Varmt men väldigt blåsigt.

Nu ligger vi i soffan och kollar på oskyldigt dömd, de sista avsnitten.
Innan vi ska börja laga mat.

Så snart blir det mat, sen blir det att promenera till jobbet och vara duktig i några timmar.
Sen blir det att promera tillbaka hem till Sofia.

Ursch jag är så trött. Jag förstår inte varför jag alltid är så fruktansvärt trött.
Vad är det för fel med mig!
Jaja, lite trötthet överlever man väl alltid.


I morgon ska jag hem en sväng, försöka hitta en tvätttid och kolla över alla räkningar som antagligen har kommit nu.
Ja, det är väl det som står på schemat för morgondagen, ja en promenad ska jag väl klämma in också!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards