Alla inlägg den 4 april 2013

Av Linn - 4 april 2013 16:49

Ni vet hur man kan säga att man har ångest över det ena och över det andra..
Men jag börjar tro att jag har fått det på riktigt.
Kan inte sova när jag är ensam. Bara några timmar sen flyger jag upp i sängen och känner mig stressad. Och är lika andfådd som jag är efter att jag har cyklat på gymmet.
Men vet inte om det är det samma som ångest iofs...


Idag är jag hemma hos Sofia. F och har precis sett en film. Eller ja.. Jag sov och Sofia såg på film.. Väldigt roligt sällskap!
Nu står hon och lagar mat till oss..mm, tacopaj blir det idag! <3
Sen tror jag det blir en film till innan jag ska åka hem till min säng och sova!!


I morgon kommer min efterlängtade familj hem. Ska bli för himla mysigt och skönt!!

Av Linn - 4 april 2013 05:43

Ångesten för ekonomin är jobbig,men en himla tur jag har så bra familjl och vänner som hjälper mig!!


Idag ska jag hem till Sofia på middag och film mys. Ifall vi inte får jobba då såklart. Men de är ju inte så troligt! :)
Ska bli himla mysigt!
Se om vi hittar något spännande att titta på dock!


Ja nu ä det bara att göra sig iordning för att dra sig iväg och arbeta.
Måste säga att denna veckan har varit lite små jobbig sådär.
Har börjat 7, varje dag!
Men bara i morgon kvar också sen är det äntligen helg!!
Och då kommer min underbara familj hem!! <3
Massa bus och mys står på schemat då minsann!


Jaha, nej det är väl dags att sätta lite fart kanske så man kommer till jobbet i tid!
Funderar på att ta min nya jacka idag. Men det kanske är för kallt?

Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards