Alla inlägg den 16 april 2013

Av Linn - 16 april 2013 20:53

Idag blev det visst en sväng in till stan.
Tyckte jag var duktig som bara köpte mig en bh.. Det behövde jag verkligen!!

Sen har vi varit på aerobics och sen blev det en lång promenad också!
Väldigt duktigt!
Så ja jag är lite stolt över mig själv!

I morgon blir det inget pass på medley, men däremot så blir det långpromenader.
Tänkte vara duktig och gå fram och tillbaka till jobbet, istället för att ta bilen... :)

Känns så bra nu!
Äntligen på väg åt rätt håll! :)

Av Linn - 16 april 2013 10:49

Denna helgen har bara bestått av jobb.
Men det har varit ganska roligt. Allting blev bara så fel hela tiden!
Koka ägg i en timma, råka larma i hissen osv!

På kvällen åkte jag hem till Sofia och kolla på film och så.

Igår så blev det slappar dag, på förmiddagen.
På kvällen blev det först sh-bam och efter det blev det en långpromenad på nästan 2 timmar. Men herregud af grodor och ödlor och skit det var. Vi skrek, sprang och hoppa jämfota av panik! Och sen när vi nästan är hemma så möts vi av två stora hjortar,
Visste inte hur vi skulle göra. Men rädda blev vi och inte fan vågade vi gå förbi, så vi fick gå omväg för att komma hem! ^^
Men det var hur som helst skönt att gå iaf!

Idag blir det promenad nu på förmiddagen och ikväll ska vi på aerobics, det går bra nu! Än så länge iaf!

Längtar efter helgen.
Färga hår, dricka och besök!!
Nice!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards