Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Linn - 6 juli 2009 17:41

Jag är helt slut idag.

Jag har till och med sovigt en stund här på soffan, så social var jag emot pappa när vi tittade på film. xD

Men det var riktigt skönt. =)

Men jag har faktiskt tagit mig en riktigt varm dusch här nu, jag frös så mycket så det behövde jag.

Just nu sitter jag här framför tv:n och tittar på reklam, och fy vad jag stör mig på hans röst  (han som pratar på reklamen)

Han försöker att locka folk och tro att det är spännande, men det blir bara fel för han. Lillen!! Haha.


Jag längtar tills jag ska äta mat, jag vill bara sova ! Så det ska bli skönt när maten är uppäten och man ska få lägga sig och titta på en dålig film tills man somnar. Så att det ska bli riktigt skönt!! =D (förhoppningsvis) Men man vet ju aldrig om telefonen ringer eller om hundarna ligger och skäller hela natten som igår. Ursch vad arg jag var på dom !!


Jaja, nu ska jag väl plocka undan här på bordet så att vi kan äta här sen !! Man ska väl göra något vettigt idag, och det vettigaste jag har gjort idag, är att jobba och plocka undan på bordet.

På tal om jobb, var aldrig nervösa när ni ska gå till jobbet första gången, då spänner man sig helt och håller och så slutar det med att man är helt slut sen. Man ska bara ta det lungt. =) (eller iaf försöka)


Nu ska jag gå och mejla min moster innan jag ska hjälpa pappa med att plocka undan.

Hejs. 


Av Linn - 6 juli 2009 11:47

Så nu har jag kommigt hem från min lilla introduktion.

Jag tror faktiskt att jag kommer att trivas där väldigt väl.

Jag känner mig redan välkommen och sådär.

Även om det var lite stelt i början, men det gick faktiskt riktigt bra.

Madde min systers gamla klasskompis jobbar där, så det var riktigt roligt.

Man hade någon som man "kände igen"


Nu sitter jag och väntar på att mitt program ska börja. =D

Jag längtar =)

Sen ska jag tvinga pappa att mysa med film och sådär med mig ! Älskar att mysa med film, och allra helst när det är regnigt och mörkt ute. Då finns det inget bättre. =)


Hejs,

Av Linn - 6 juli 2009 08:19

Idag är det Måndag det innebär nytt jobb.

Eller iaf intro till nytt jobb.

Det ska faktiskt bli roligt, inget kan ju gå värre än jobbet innan iaf. =)


Jag sitter ute och jäspar och röker.

Där inne på soffan ligger Max och hans kompis Andereas och sover. Skönt för dom ! =D

En annan är vaken.

Det vart ganska sent igår faktiskt, men det är väl så det kan gå när man är kär igen.


På Fredag fyller Sofia år, det ska bli trevligt. =D

Då är hon med 18 snart...

På Fredag ska jag klippa mig med, trevligt !

Det lär behövas!

Vi ska kanske gå ut och äta på Onsdag, vi får väl se vad hon säger om den iden sen. Men jag tyckte att det lät riktigt trevligt.


Nej nu ska jag väl sluta skriva och gå in och ta en tabblet som dödar min mensvärk, jag hatar mensvärk!!

Plus att jag ska äta frukost, inte för att jag är hungrig, men jag kommer att bli det ganska snart annars.

Jaja, ha en bra dag alla =D


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards