Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Linn - 20 juli 2009 22:44

Natten till idag var väldigt desperat jag och Sofia satt från typ halv tio på kvällen till halv 5 på morgonen och spelade tv-spel.

Vi klarade tyvärr inte hela spelet, men nästa gång då du ! Då ska vi vinna!

Eftersom det vart väldigt sent igår så är jag väldigt trött idag, men det gick bra och jobba och sådär ändå faktiskt.

Tur det!


I morgon ska jag jobba igen, och handla med mamma ska jag göra med. Måste ju ha mat hemma nu när det är hennes tur att åka på semester till Gottland,  så då är jag ensam hemma igen. =)


Just nu sitter jag på en aktion på tradera och försöker att desperat köpa ett playstation 1.. För sladden till mitt playstation är borta, så nu är det dags att köpa ett nytt tycker jag. Och det ser ut som att jag kommer att vinna det faktiskt. Så jag är mer än nöjd. =)

Så förhoppningsvis blir det mitt och förhoppningsvis får jag hem det väldigt snart med i så fall. =D


Nej nu är det dags att sova.
God natt. Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards