Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Linn - 7 juli 2009 13:31

Jag har fått en del dåliga nyheter, och inget kan man göra för att hjälpa.

Det känns jobbigt.


Nu ska jag snart äta lite mat, innan jag knallar iväg till mitt jobb och leker duktig och ansvarsfull.



Hejs.

Av Linn - 7 juli 2009 10:33

Morfar jag har städat mitt rum nu och det riktigt skiner (nästan iaf) haha.

Jag förstår att det är mycket slit nu när dom kommer hem, men strunta i att städa och så säger du "Inta positioner, här ska städas" när dom kommer! Då skulle nog dom bli ganska chokade, och du slipper städa helt själv, kan det bli bättre? =D Haha.



Idag börjar jag att jobba klockan 3 till klockan 8 ikväll. Ganska skönt men ändå jobbigt faktiskt.

Jag skulle ju helst vilja umgås lite med min kära vän Sofia med, men det får jag väl inte göra förens på Torsdag nu, men det blir säkert bra. Jag överlever KANSKE!

Så nu ska jag väl typ duscha, göra mig iordning och titta på tv och lite sådär innan jag ska iväg till jobbet. Det blir nog nice =D

Om bara min mensvärk kunde försvinna skulle allting bli mycket trevligare! Men det är väl för mycket begärt antar jag :P


Jaja, Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards